top of page

Dziękuję za 1% podatku!

Cześć Kochani!

Teraz napiszę coś od siebie :)

Dziś nie ma czasu na kilometrowy wpis, więc będzie krótko.

Dziękuję za 1% Waszego podatku! Co prawda nie ma jeszcze listy urzędów skarbowych, z których wpłynęły pieniążki, ale wiem na pewno, że o mnie nie zapomnieliście.

Jestem wdzięczna wszystkim i każdemu z osobna! To niesamowite, że tyle osób o mnie pamięta i chce mi pomóc. Wiecie, że nie osiągnęłabym tyle bez Was no nie ? Że zbiórka nie byłaby w miejscu, w którym jest teraz? To wszystko dzięki Wam.

Oczywiście kto choć trochę śledzi moją historię, wie doskonale na co zostaną przeznaczone wszystkie pieniążki. Miejmy nadzieję, że wspólnie dojdziemy do wyznaczonego celu :)) Zbiórka powoli, ale idzie do przodu. Ale o tym kiedy indziej .

Lecę.

Do następnego razu ! :)

Podążaj za nami
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page